De HHS Podcast | Master Integrale Bedrijfsvoering

De HHS Podcast | Master Integrale Bedrijfsvoering
#2 - “De richting” | Fridoline van Binsbergen Stierum
Show Notes

De wereld van opleiden is in beweging, zo ook bij de Faculteit Management & Organisatie
van de Haagse Hogeschool. Deze unieke masteropleiding leert integraal kijken naar organisatorische vraagstukken binnen en tussen ondersteunende processen van organisaties, waaronder HRM, ICT, Finance, FM en Vastgoed.

In deze tweede aflevering van de Podcastserie MIB een intro over de Master Integrale Bedrijfsvoering. Fridoline geeft vanuit haar rol en blik op de veranderingen in de wereld van vandaag haar beeld en drive op het vlak van bedrijf, management en integraliteit. Hans Topée (Dewerkplaatsfabriek) gaat in gesprek met Fridoline van Binsbergen Stierum.

Over de gast:
Fridoline is ook betrokken bij deze masteropleiding, waarbij ze vanuit haar adviespraktijk bij haar bureau ‘At Firm Base’ haar beeld en visie inbrengt. Het gaat daarbij om verbinden en vaardigheden.

Fridoline van Binsbergen Stierum
Eigenaar At Firm Base