De HHS Podcast | Master Integrale Bedrijfsvoering

De HHS Podcast | Master Integrale Bedrijfsvoering
#3 - “Zichtbaarheid en Impact” | Michelle Kames
Show Notes

De wereld van opleiden is in beweging, zo ook bij de Faculteit Management & Organisatie van de Haagse Hogeschool. Deze unieke masteropleiding leert integraal kijken naar organisatorische vraagstukken binnen en tussen ondersteunende processen van organisaties, waaronder HRM, ICT, Finance, FM en Vastgoed.

In deze derde aflevering van de Podcastserie MIB een intro over de Master Integrale Bedrijfsvoering.  Michelle geeft vanuit haar rol en blik op de veranderingen in de wereld van vandaag haar beeld en drive op het vlak van bedrijf, management en integraliteit. Hans Topée (Dewerkplaatsfabriek) gaat in gesprek met Michelle Kames.

Over de gast:
Michelle Kames is een enthousiaste verbinder met passie en een doel. Zij is Senior Opgavemanager Werken en Ontmoeten bij de Gemeente Den Haag. Daarnaast verdiende zij begin dit jaar de titel “Jonge Ambtenaar van het jaar 2022”.

Michelle Kames
Gemeente Den Haag