De HHS Podcast | Master Integrale Bedrijfsvoering

De HHS Podcast | Master Integrale Bedrijfsvoering
#4 - “Ervaring en Mindset” | Maurice Verwer
Show Notes

De wereld van opleiden is in beweging, zo ook bij de Faculteit Management & Organisatie van de Haagse Hogeschool. Deze unieke masteropleiding leert integraal kijken naar organisatorische vraagstukken binnen en tussen ondersteunende processen van organisaties, waaronder HRM, ICT, Finance, FM en Vastgoed.

In deze vierde van de Podcastserie MIB meer inzicht in de waarden rond de Master Integrale Bedrijfsvoering. De gast geeft vanuit zijn rol en blik op de veranderingen in de wereld van vandaag zijn beeld en drive op het vlak van bedrijf, management en integraliteit. Hans Topée (Dewerkplaatsfabriek) gaat in gesprek met Maurice Verwer.

Over de gast:
Maurice Verwer is een enthousiaste degelijke en ervaren FM-professional. Maurice is Director Facility Management & Business Support bij PwC.

Maurice Verwer
PwC